Przejdź do treści

Jaki kraj stać, żeby dr matematyki karmiła ŚWINIE?! Tomek Rożek – didaskalia #3 – didaskalia

    Jaką rolę w wojnie na Ukrainie pełni kosmos? Czy polska szkoła wykorzystuje potencjał uczniów? Dlaczego średnio Polak wydaje 5 złotych na technologie kosmiczne? Dlaczego matematyczka musiała karmić świnię i jak rozpoczęła się przygoda naukowa Tomka Rożka? Odpowiedzi na te i inne pytania w kolejnej rozmowie Patrycjusza Wyżgi w programie „didaskalia”.

    Rozdziały:
    00:00 Wstęp
    01:13 Jaką rolę pełnił kosmos w kontekście wojny na wschodzie?
    08:35 Czy Polska powinna inwestować w kosmiczne siły zbrojne?
    17:10 Co Tomasz Rożek sądzi o ChatGPT i sztucznej inteligencji?
    24:00 Czy Polska szkoła i system edukacji dobrze wykorzystują potencjał dzieci?
    30:50 Jak z punktu widzenia naukowca wspomina czas pandemii?
    38:18 Jak rozpoczęła się jego historia z pracą naukową?
    40:45 Absurdy pracy naukowej w Polsce
    46:17 Kariera zawodowa Tomka Rożka po rozstaniu z uczelnią
    50:09 Nauka w mediach i kondycja mediów w Polsce

    źródło: youtube/ didaskalia

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *